هر آنچیزی که باید درباره خرید سرویس خواب پسرانه بدانید

خرید سرویس خواب پسرانه از مهمترین دغدغه‌های افرادی است که می‌خواهند بهترین انتخاب را داشته باشند. سرویس خواب، اصلی‌ترین بخش اتاق‌خواب بوده که تاثیر زیادی بر دکوراسیون اتاق دارد.

سرویس خواب پسرانه

سرویس خواب پسرانه و راهنمای خرید آن

خرید سرویس خواب پسرانه از مهمترین دغدغه‌های افرادی است که می‌خواهند بهترین انتخاب را داشته باشند. سرویس خواب، اصلی‌ترین بخش اتاق‌خواب بوده که تاثیر زیادی بر دکوراسیون اتاق دارد. اتاق‌خواب باید مکانی جهت آرامش روحی افراد باشد. به همین خاطر انتخاب عناصر داخلی اتاق‌خواب، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. امروزه، انتخاب سرویس اتاق خواب پسرانه برای بسیاری از افراد چالش‌برانگیز شده است. اینکه طراحی و نحوه چیدمان اتاق‌خواب چگونه باشد یا رنگ دیوارهای اتاق چگونه انتخاب شود از جمله موارد مهمی بوده که باید بررسی شوند. در این میان، سرویس خواب می‌تواند به عنوان نقطه کانونی اتاق‌خواب به شمار رود.

سرویس خواب پسرانه و راهنمای خرید آن
سرویس خواب پسرانه و راهنمای خرید آن

 

سرویس خواب پسرانه، مهمترین بخش اتاق‌خواب به شمار می‌رود. طراحی ظاهری، جنس به کار رفته در تولید، دوام و از همه مهمتر هماهنگی آن با محیط، مواردی بوده که نیاز است قبل از خرید مورد توجه قرار گیرند. ارتباط برقرار کردن مخاطب با تخت و سرویس خواب خود، نکته مهم دیگری بوده که هنگام خرید باید مدنظر قرار داد. زیرا بیشترین زمان صرف شده هر فرد در اتاق خواب بوده و به همین دلیل محصولی باید انتخاب شود که کاملا منطبق با سلیقه مخاطب باشد. آن‌چیزی که خرید سرویس خواب را سخت‌تر کرده، وجود مدل‌های مختلف آن در بازار است.

یافتن یک سرویس خواب پسرانه راحت و شیک، یک روزه نیست. شما باید جهت خرید آن، روزها زمان سپری کنید تا بتوانید مدل مورد نظر را با توجه به سلیقه خود انتخاب نمایید. این مقاله از این رو تهیه شده تا کار شما را در فرآیند خرید سرویس خواب پسرانه آسان نماید. با مطالعه راهنمای خرید این محصول می‌توانید بهتر تصمیم‌گیری کرده و از بین تعداد زیاد طرح‌ها و سبک‌ها، بهترین مدل را انتخاب نمایید.

ویژگی سرویس خواب پسرانه
ویژگی سرویس خواب پسرانه

 

ویژگی سرویس خواب پسرانه:

سرویس خواب پسرانه جدید در بازار وجود داشته که طراحی‌های فوق‌العاده جذابی دارد. خوشبختانه، سرویس خواب دارای رنگ‌بندی‌های متوعی بوده که کاملا با سلیقه مخاطب تطابق دارد. سرویس‌ خواب چه دخترانه و چه پسرانه دارای تخت، میز و کمد بوده که ظاهر آن با توجه به جنسیت می‌تواند متفاوت باشد. سرویس خواب برای پسران تم متفاوت‌تری در مقایسه با سرویس خواب دخترانه داشته و دارای رنگ‌بندی‌های متنوعی است. سرویس خواب پسرانه به اشکال مختلف گرد، مستطیل، فانتزی و… در بازار موجود بوده که انتخاب را برای خریدار دشوار می‌سازد. ناگفته نماند که سرویس خواب‌های پسرانه که در بازار موجود بوده به صورت یک ست کامل که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم به مشتری عرضه می‌شوند.

  • تخت‌ و کمد پسرانه از مهمترین لوازم جانبی سرویس خواب به شمار می‌رود. سرویس‌خواب پسرانه می‌تواند یک نفره یا دو نفره باشد. سرویس خواب یک نفره پسرانه موجود در بازار، خواستار زیادی داشته و در رنگ‌بندی‌های جذابی در بازار موجود است. شما می‌توانید با بررسی‌های همه‌جانبه، مناسب‌ترین مدل را با توجه به نیاز خود انتخاب نمایید. تهیه کمد هم در لیست مربوط به سرویس خواب، ضروری نیست. زیرا طراحی بعضی اتاق‌خواب‌ها کوچک بوده و از فضای کافی جهت تهیه کمد برخوردار نیستند.
  • پاتختی، جز جدایی‌ناپذیر سرویس خواب پسرانه بوده که وجود آن می‌تواند دکوراسیون اتاق را تحت تاثیر قرار دهد. اندازه و مدل‌های پاتختی متفاوت بوده که مخاطب می‌تواند با توجه به سلیقه خود، بهترین آن را انتخاب نماید.
سرویس خواب پسرانه و آشنایی با جنس‌های مختلف آن
سرویس خواب پسرانه و آشنایی با جنس‌های مختلف آن

 

  • مبل پاتختی که به آن پاف هم گفته شده، از جمله لوازم اصلی سرویس خواب پسرانه به شمار می‌رود. البته تهیه پاف یا مبل پاتختی جهت استفاده در اتاق‌خواب‌های بزرگ توصیه می‌شود. برای اتاق‌خواب کوچک بهتر است که تنها لوازم اصلی سرویس خواب تهیه شود.
  • میز توالت (میز آرایش) از جمله لوازم دیگری بوده که در لیست سرویس خواب وجود دارد. مسلما استفاده از میز آرایش جهت قرار دادن یک‌سری وسایل ضروری، توصیه می‌شود. اگر با محدودیت فضا در اتاق‌خواب خود مواجه نیستید، حتما از این وسیله ضروری در لیست پیشنهادی سرویس خواب استفاده نمایید.
راهنمای خرید سرویس خواب پسرانه جوان
راهنمای خرید سرویس خواب پسرانه جوان

 

سرویس خواب پسرانه و آشنایی با جنس‌های مختلف آن:

در چند سال گذشته، انتخاب سرویس‌خواب بین جنس‌های فلزی و چوبی کار چندان سختی نبود. اما امروزه، تنوع جنس‌های تولیدی سرویس خواب پسرانه آنقدر زیاد است که انتخاب فرد خریدار را با دشواری مواجه می‌سازد. در ساخت سرویس‌های خواب از انواع مواد مصنوعی استفاده که هر کدام از مزایا و معایب مخصوص به خودشان برخوردار هستند. در این راستا، سرویس تخت‌خواب ام دی اف توانسته که به جایگاه ویژه‌ای در بین مشتریان دست یابد. اما سوال مهم این است که چرا تهیه سرویس‌ تخت‌خواب ام دی اف در مقایسه با دیگر جنس‌ها، بیشتر توصیه شده است؟

سرویس خواب پسرانه ام دی اف در مقایسه با دیگر جنس‌های تولیدی، قیمت پایین‌تری داشته و از دوام نسبتا خوبی برخوردار است. به عنوان مثال، تخت خواب یک نفره پسرانه ام دی اف می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی هم از لحاظ کیفیت ساخت و هم طراحی ظاهری آن جهت خرید باشد. از طرفی بافت طبیعی تخت‌خواب‌های ام دی اف می‌تواند در دکوراسیون فضای اتاق‌خواب تاثیر زیادی داشته باشد. سرویس‌ خواب ام دی اف از لحاظ ساخت، بسیار باکیفیت بوده و طول عمر بالایی دارد. اما بهتر است که محصولات چوبی به خوبی نگهداری شوند تا ماندگاری آنها بالاتر رود. اگر سرویس خواب ام دی اف با کیفیت خریداری نمایید، تا حد زیادی با مشکلاتی نظیر: تاب برداشتن و برآمدگی آن مواجه نخواهید شد.

سرویس خواب پسرانه کودک و راهنمای خرید آن
سرویس خواب پسرانه کودک و راهنمای خرید آن

 

راهنمای خرید سرویس خواب پسرانه جوان:

خرید سرویس خواب جوان پسرانه، نیازمند رعایت یک‌سری نکات مهم بوده که باید به آنها توجه ویژه‌ای شود. از آنجا که پسرهای جوان، تکاپو و جست‌و‌خیز زیادی دارند توجه به دوام و کیفیت سرویس اتاق‌خواب اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. پسرها به مانند دخترها به طراحی و دیزاین اتاق‌خواب خود توجه ویژه‌ای نشان می‌دهند. انتخاب سرویس خواب اسپرت برای پسران جوان، گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌آید. زیرا این مدل سرویس خواب‌ها به دلیل طراحی ظاهری فوق‌العاده، توانسته رضایت قشر جوان را کسب نماید.

تهیه تخت و کمد جوان پسرانه اسپرت برای آن‌دسته از افرادی که طرفدار فعالیت‌های ورزشی هستند، بهترین انتخاب به شمار می‌رود. شما با در نظر گرفتن راهنمای خرید سرویس خواب پسرانه جوان می‌توانید، مناسب‌ترین مدلی که مطابق با پسندتان بوده را انتخاب نمایید. فاکتورهایی نظیر: کیفیت، میزان راحتی، وزن استاندارد، راحتی حمل و نقل، جنس مرغوب، ماندگاری بالا، ابعاد مناسب و رنگ سرویس خواب می‌توانند در انتخاب نهایی آن تاثیرگذار باشند. قیمت سرویس خواب جوان پسرانه هم با توجه به امکانات و کیفیت تولیدی شرکت سازنده در بازار بسیار متغیر است. شما می‌توانید با توجه به بودجه تخصیص یافته خود جهت انتخاب بهترین مدلی که مدنظرتان است، اقدام نمایید.

تهیه سرویس خواب پسرانه اسپرت
تهیه سرویس خواب پسرانه اسپرت

 

سرویس خواب پسرانه کودک و راهنمای خرید آن

سرویس خواب پسرانه کودک از مهمترین لوازم خرید سیسمونی به شمار می‌رود. خوشبختانه امروزه، تنوع زیادی از سرویس خواب کودک وجود داشته که انتخاب بهترین مدل را برای خانواده‌ها آسان‌تر کرده است. سرویس خواب کودک از ضروری‌ترین لوازم سیسمونی است که توصیه شده توسط والدین تهیه گردد. سرویس خواب کودک در مقایسه با سرویس خواب بزرگسالان تفاوت قابل توجهی داشته و عملا نمی‌توان از لوازم بزرگ یا جاگیر در اتاق‌خواب استفاده نمود. سرویس خواب کودک پسرانه شامل لوازمی نظیر: تخت، کمد، دراور، تشک، پتو و بالش بوده که والدین باید با توجه به سن کودک خود جهت خرید مدل مناسب اقدام نمایند. در ادامه مقاله به راهنمای خرید سرویس‌خواب پسرانه کودک اشاره شده است:

  • مدل‌های مختلف سرویس خواب پسرانه کودک:

سرویس خواب پسرانه برای کودکان دارای مدل‌های متنوعی بوده که خریدار با توجه به نیاز خود می‌تواند مناسب‌ترین آن را انتخاب نماید. سرویس خواب کودک دارای دو مدل (فاقد تخت و کمد، دارای تخت و کمد) است. سرویس خواب فاقد تخت و کمد برای کودکان تازه متولد شده تا سن ۸ الی ۹ ماه، مناسب است. از مهمترین مزایای این مدل سرویس‌خواب‌ها می‌توان به وجود محافظ یا گارد در قسمت کناری تشک اشاره کرد که ایمنی کودک را به هنگام خواب تامین می‌کند. سرویس خواب فاقد تخت و کمد دارای لوازمی نظیر: تشک، بالش، پتو، محافظ و… بوده که از ۳ تکه تا ۲۰ تکه در بازار موجود است.

آشنایی با مدل‌های مختلف سرویس خواب پسرانه نوجوان
آشنایی با مدل‌های مختلف سرویس خواب پسرانه نوجوان

 

سرویس خواب پسرانه کودک دارای تخت و کمد هم شامل مدل‌های دیگری است. یک مدل آن شامل تخت‌خواب کوچکی بوده که در کناره‌های آن نرده وجود دارد. ایمنی محصول با وجود نرده افزایش می‌یابد. معمولا کودکان تا سن ۵ سال می‌توانند از این مدل سرویس‌خواب‌ استفاده نمایند. مدل دیگری از سرویس خواب در بازار موجود بوده که به نام سرویس خواب نوجوان معروف است. این مدل سرویس‌خواب علاوه بر تخت دارای کمد هم بوده که می‌توانید لباس‌های کودک دلبندتان را داخل آن قرار دهید.

  • جنس سرویس خواب پسرانه کودک:

جنس سرویس خواب از جمله موارد مهم دیگری بوده که باید مدنظر قرار گیرد. در هر دو مدل سرویس‌خواب کودک که در جملات بالایی به آنها اشاره شد به جنس چوب به کار رفته در ساخت آنها توجه نمایید. اگر سرویس‌خواب مدنظرتان، فلزی است حتما کیفیت متریال به کار رفته در تولید را مورد بررسی قرار دهید. حتی‌الامکان، نظر فروشنده را در این‌باره جویا شوید. در تهیه سرویس‌خواب فاقد تخت و کمد بهتر است جنس تشک، پتو و بالش را از لحاظ کیفیت مورد بررسی قرار دهید. زیرا امکان دارد مواد به کار رفته در ساخت آنها برای کودکان حساسیت‌زا باشد.

  • سایز و اندازه سرویس‌خواب پسرانه کودک:

اندازه سرویس خواب پسرانه از مهمترین نکاتی بوده که نیاز است قبل از خرید در نظر گرفته شود. در این مورد، توجه به جثه کودک و متناسب بودن سرویس خواب با فضای اتاق‌خواب ضرورت زیادی پیدا می‌کند. ابعاد تخت باید به گونه‌ای باشد که کودک بتواند به راحتی در آن بازی و جست‌و‌خیز کند. قبل از خرید لوازم موجود در سرویس خواب کودک هم باید به تناسب آنها با فضای اتاق توجه ویژه‌ای داشته باشید.

  • طرح و رنگ سرویس خواب پسرانه کودک:

انتخاب طرح و رنگ سرویس خواب، یک مورد کاملا سلیقه‌ای بوده و نمی‌توان در مورد آن اظهار‌نظر کلی کرد. البته در این زمینه توصیه شده که طرح و رنگ‌های جذابی را در سرویس خواب مدنظر قرار دهید تا آرامش و سرزندگی در فضای اتاق خواب جریان یابد. در انتخاب سرویس‌خواب پسرانه بهتر است رنگ‌هایی نظیر: آبی، زرد، قهوه‌ای و طوسی انتخاب شوند.

  • ایمنی سرویس‌خواب پسرانه کودک:

ایمنی سرویس خواب پسرانه از مهمترین موارد دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد. اگر تمایل به خرید سرویس خواب دارای تخت و کمد دارید، بهتر است دنبال مدل‌های حفاظ‌دار باشید تا خطری برای کودک به هنگام خواب ایجاد نشود. طراحی ظاهری تخت‌خواب هم می‌تواند در تصمیم‌گیری شما جهت خرید تاثیرگذار باشد. بهتر است در این زمینه به دنبال تخت‌خواب‌هایی با زوایای گرد باشید تا آسیبی به بدن کودک در اثر برخورد با گوشه‌های تیز وارد نشود. لوازم موجود در سرویس خواب را از لحاظ کیفیت تولیدی، استحکام، ایمنی، اتصالات و بست‌های محکم مورد بررسی قرار داده تا بعد از خرید با مشکلی مواجه نشوید.

نکات مهمی که باید جهت خرید سرویس خواب نوزادی پسرانه مدنظر قرار دهید:

سرویس خواب نوزادی پسرانه، مساله چالش‌برانگیز برای آن‌دسته از مادرانی است که مسافر کوچکی در راه دارند. مسلما، انتخاب سرویس خواب نوزاد برای مادران دغدغه بسیار مهمی است. کیفیت و قیمت لوازم موجود در سرویس خواب از جمله موارد مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرند. انتخاب سرویس خواب قبل از تولد نوزاد صورت گرفته و پدر و مادر با توجه به سلیقه خود، اتاق نوزاد در راه خود را چیدمان می‌کنند. از آنجا که خواب و آرامش نوزاد از هر چیز دیگری مهم‌تر است، باید در انتخاب سرویس خواب حساسیت زیادی به خرج داد. در ادامه به مهمترین نکات در زمینه خرید سرویس خواب نوزادی پسرانه اشاره خواهیم کرد:

  • سرویس خواب پسرانه برای نوزاد باید از جنس چوب باشد. اکثر شرکت‌های تولید‌کننده در ساخت سرویس‌خواب از نئوپان یا چوب خالص به جای چوب ام دی اف استفاده می‌کنند. جنس ملحفه، بالش و پتو باید از مواد طبیعی و غیرحساسیت‌زا باشد تا برای نوزاد مشکلی ایجاد نکند.
  • سرویس خواب نوزادی پسرانه شامل تخت، گهواره، تشک، لحاف و… بوده که توجه به ایمنی هر کدام از آنها قبل از خرید ضروری می‌باشد. در نظر گرفتن ارتفاع تخت‌خواب نوزاد جزو موارد مهمی است که متاسفانه از سوی والدین توجه ویژه‌ای به آن نمی‌شود. بهترین ارتفاع برای تخت‌خواب نوزاد چیزی بین ۳۴ الی ۴۰ سانتی‌متر بوده تا نوزاد بعد از به راه افتادن، توانایی بالا رفتن از آن را داشته باشد.

فاصله و ارتفاع میله‌های سرویس خواب نوزاد باید به ترتیب حدود ۵ و ۷۰ سانتی‌متر باشد. توجه به این مورد بسیار ضروری می‌باشد. زیرا وجود نرده در حفظ امنیت هر چه بیشتر نوزاد تاثیرگذار است. بررسی کیفیت ساخت میله‌ها از لحاظ استحکام هم جزو موارد دیگری بوده که نباید از خاطر والدین فراموش شود.

مد‌ل‌های مختلف سرویس خواب پسرانه نوزادی
مد‌ل‌های مختلف سرویس خواب پسرانه نوزادی

 

  • سرویس خواب پسرانه برای نوزاد بهتر است چرخ‌دار انتخاب شود تا جابه‌جایی آن راحت‌تر صورت گیرد. چرخ‌دار بودن سرویس خواب از طرفی باعث حمل و نقل آسان آن به قسمت‌های مختلف اتاق شده و از طرف دیگر، استفاده راحتی دارد. از مهمترین مزایای استفاده از سرویس خواب چرخ‌دار، قفل کردن آن در مواقع ضروری است.
  • رنگ سرویس خواب نوزادی پسرانه، باید با حساسیت زیادی انتخاب شود. زیرا رنگ‌های به کار رفته در سیسمونی می‌توانند تاثیر زیادی در آرامش و رشد نوزاد داشته باشند. مورد مهمی که باید در نظر داشته باشید، توجه به انتخاب رنگ سرویس خواب متناسب با جنسیت نوزادتان است. رنگ‌های آبی کم‌رنگ، طوسی، سفید یا سبز کم‌رنگ انتخاب بسیار مناسبی برای اتاق‌خواب کودک پسرانه می‌باشد. سرویس خواب هم باید با توجه به رنگ‌های ذکر شده انتخاب شود.

مد‌ل‌های مختلف سرویس خواب نوزادی پسرانه:

سرویس خواب نوزادی، مدل‌های زیادی داشته که انتخاب هر کدام از آنها از سوی والدین سلیقه‌ای است. البته به هنگام انتخاب سرویس خواب به ویژه تخت باید راحتی نوزاد خود را مدنظر قرار دهید. زیرا خواب و آرامش فرزند دلبند شما از هر چیز دیگری مهمتر است. خوشبختانه، تنوع زیادی از سرویس‌‌های خواب نوزادی در بازار موجود بوده که انتخاب را برای والدین آسان‌تر کرده است. در ادامه سعی شده تنها به تعداد محدودی از تنوعات سرویس خواب‌های پسرانه اشاره شود:

  • سرویس خواب کشودار (چند طبقه):

تخت‌های این مدل سرویس خواب پسرانه، کلاسیک بوده و از چندین کشو یا طبقه تشکیل شده‌اند. ظرافت طراحی این مدل تخت‌ها بی‌نظیر بوده و در دکوراسیون اتاق تاثیر زیادی دارند.

  • سرویس خواب ساده:

سرویس خواب پسرانه نوزادی ساده از پرطرفدارترین سرویس‌خواب‌های موجود در بازار است. تخت‌های این مدل سرویس خواب در رنگ‌های روشن تولید شده و طراحی ظاهری جذابی دارند.

  • سرویس خواب پسرانه نوزادی گرد:

از جدیدترین تخت‌‌های پسرانه نوزادی که در بازار موجود بوده، مدل گرد هستند. طراحی این مدل تخت‌خواب‌ها، خاص بوده و کودک می‌تواند به راحتی درون آن قرار گیرد. البته توجه نمایید که این مدل تخت‌خواب‌ها برای کودکان زیر دو سال توصیه می‌شود.

  • قابلیت اتصال تخت نوزاد به تخت والدین:

بعضی از تخت‌خواب‌های نوزادی پسرانه از قابلیت اتصال به تخت والدین برخوردار هستند. البته تهیه این مدل تخت‌ها تنها در ماه‌های اول برای نوزاد کاربرد دارد.

قیمت سرویس خواب پسرانه:

قیمت سرویس خواب پسرانه به عوامل متعددی بستگی دارد. فاکتورهایی نظیر: جنس کمد یا تخت، طراحی ظاهری، متریال به کار رفته در تولید، طرح و رنگ‌بندی می‌توانند در قیمت تمام شده سرویس خواب تاثیر زیادی داشته باشند. البته این امکان وجود داشته که با توجه به بودجه مورد نظر خود تنها جهت خرید چند قلم کالا از لوازم سرویس خواب اقدام نمایید. اما از آنجا که سرویس خواب پسرانه، اصلی‌ترین بخش اتاق‌خواب بوده باید جهت خرید بهترین و باکیفیت‌ترین مدل اقدام نمود. البته جهت خرید سرویس خواب پسرانه نوزادی باید حساسیت ویژه‌ای به خرج دهید. همواره خاطرتان باشد که ارزان‌قیمت بودن هر کالایی، علتی دارد.

تخت و کمد نوزاد
مطالب مرتبط:

با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

عضویت در خبرنامه

Fill out this field
Fill out this field

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed