راهنمای خرید سرویس خواب دخترانه

خرید سرویس خواب دخترانه یکی از دغدغه های معمول خانواده هایی است که دختر خانم های کودک یا نوجوانان با روحیه لطیف و مشکل پسند دارند.

خرید سرویس خواب دخترانه

خرید سرویس خواب دخترانه یکی از دغدغه های معمول خانواده هایی است که دختر خانم های کودک یا نوجوانان با روحیه لطیف و مشکل پسند دارند. اگر قضیه مربوط به دختر بچه ها باشد که احتمالا با پا در میانی مادر و پدر به نتیجه خوبی می رسد، اما دختران نوجوان معمولا زیر بار انتخاب های تحمیلی والدین نمی روند. به هر حال برای اینکه بتوانید تا اندازه ای در این صرف هزینه بزرگ شریک باشید، باید ابتدا آشنایی کلی با سبک های مختلف سرویس خواب و مزایا و معایب هر مدل داشته باشید.

خرید سرویس خواب دخترانه
خرید سرویس خواب دخترانه

 

شاید بعضیها بگویند چه فرقی می کند سرویس خواب چه طرح و مدلی داشته باشد، یا اینکه منحصر به فرد باشد. مسئله اصلی این است که گرم و نرم باشد و فرزند شبها خواب راحتی در آن داشته باشد. اما نباید از این نکته غافل شد که اتاق خواب در کنار آرامش شبانه ای که به وجود می آورد، محلی برای دریافت آرامش روحی و ذهنی از طریق زیبایی های بصری است.

حالا تصور کنید مخاطب ما شخصیت های رمانتیک و رویا پردازی مانند دخترها باشند که با عناصر و وسایل اتاق شان وارد داستان های تخیلی می شوند. کودکان و نوجوانانی که زمان زیادی از روز و شب را در این حریم شخصی گرانبهای شان می گذرانند. با این توصیف توجه ویژه به اهمیت اتاق خواب دختر خانم ها و حساسیت برای خرید سرویس خواب دخترانه منطقی به نظر می رسد.

خوشبختانه این روزها والدین بیشتر از هر دوران دیگری به روحیات فرزندانشان توجه می کنند و تلاش می کنند چیدمانی ترتیب دهند، که هر چه بیشتر باعث خوشحالی بچه ها شود. این آرامش و شور و شوق می تواند از رنگ آمیزی دیوارها و انتخاب کف پوش مناسب شروع شود، اما بی تردید سرویس خواب مهم ترین بخش در اتاق خواب کودکان و نوجوانان است.

با این توصیف بری خرید سرویس خواب دخترانه ابتدا باید به هارمونی آن با محیط پیرامون توجه کرد. در مرحله بعد با توجه به ایده دکوراسیون داخلی، سبک خاصی از سرویس خواب را انتخاب کنید. مسلما پیش از هر چیز فرزندمان باید با مدل و طرح تخت خواب ارتباط برقرار کند، چرا که بیشترین زمان خود را در طول روز در کنار آن می گذراند.اما آنچه در بازار کنونی کار را سخت کرده است، تنوع گسترده تخت خوابها و سرویس های کودک و نوجوان است.

به گونه ای که از وقتی تصمیم برای خرید سرویس خواب دخترانه می گیرید، باید روزها و حتی ماه ها وقت صرف کنید تا در یکی از فروشگاههای رنگ و وارنگ، مدل مورد نظرتان با ابعاد مشخص را بیابید.

قیمت تخت خواب و کمد دخترانه
قیمت تخت خواب و کمد دخترانه

 

مدل های مختلف سرویس خواب دخترانه

خرید سرویس خواب دخترانه مانند سرویس بزرگسال نیست و طراحی و رنگ بندی های متفاوت تری دارد. علاوه بر این از قسمت هایی تشکیل می شود که با سرویس بزرگسال متفاوت است. برای اینکه به طرح و مدل مدرن دلخواه تان برسید، می توانید ابتدا قیمت سرویس تخت خواب دخترانه را جویا شوید. سرویس های خواب نوجوان معمولا طرح ها و رنگهای متنوع تری دارند.

سرویس های خواب معمولا شامل تخت و میز و کمد است، اما در طراحی کلی بر اساس دخترانه یا پسرانه بودن آن تفاوت های اساسی وجود دارد. در پروسه خرید سرویس خواب دخترانه قطعا با مدل های گوناگونی برخورد می کنید که خیلی از آنها برگرفته از انیمیشن ها و شخصیت های کارتونی و فانتزی است. حتما می دانید که در این سنین دختر بچه ها و نوجوانان شدیدا تمایل دارند، سرویس خوابی با تصویر قهرمان کارتونی یا شخصیت معروف فیلم مورد علاقه شان داشته باشند.

 گاهی مواقع ممکن است قیمت سرویس خواب جوان دخترانه خیلی از بودجه مورد نظرتان بیشتر باشد. در چنین مواقعی می توانید با کم کردن یکی از اجزای سرویس خواب، در هزینه های خانواده صرفه جویی کنید. بنابراین لازم است قیمت تخت خواب و کمد دخترانه در مدل های مختلف را بدانید تا در مورد خرید سرویس خواب دخترانه جوان معقولانه تر تصمیم بگیرید.

قیمت سرویس تخت خواب دخترانه

خرید سرویس خواب دخترانه و سرویس خواب نوجوان ممکن است بر مبنای جنسیت در مدل های خاص، اجزا و وسایل بیشتری داشته باشد. جنس سرویس خواب ممکن است از متریال مختلفی مانند ام دی اف، چوبی، فلزی یا ملامینه و…. باشد.

معمولا تخت و کمدهای نوجوان از نوع ام دی اف تنوع طرح و مدل بیشتری دارند. پس از انتخاب طرح و مدل تخت خواب رنگ بندی این ست مورد توجه قرار می گیرد. اولویت این انتخاب با نوجوان است و می تواند سرویس خواب با هر رنگ دلخواه انتخاب کند. بهتر است در این مورد با فرزندتان صحبت کنید تا از رنگهای خیلی تیره یا رنگهای جیغ و یکنواخت که در روحیه اش تاثیر می گذارد، صرفنظر کند.

قیمت سرویس تخت خواب دخترانه
قیمت سرویس تخت خواب دخترانه

 

قیمت سرویس خواب تک نفره دخترانه

برای اینکه از قیمت سرویس خواب کودک در انواع مختلف اطلاع کسب کنید، بهترین راهکار این است که یا به صورت حضوری به فروشگاه های مختلف محل زندگی تان سر بزنید و یا اگر این کار با وجود ترافیک و شلوغی سخت است، می توانید قیمت سرویس خواب دخترانه را از طریق وبسایت های فروش آنلاین پیگیری کنید. خیلی از خانواده ها اعتقاد دارند برای خرید سرویس چوب باید به سراغ برندهای معتبر بروند. فوکا چوب یکی از این برندهای معتبر و مشهور تولید سرویس چوب باکیفیت است که با سالیان سال تجربه، بهترین مدل های تخت خواب را برای خرید سرویس تخت خواب دخترانه شیک به شما پیشنهاد می دهد.

در طی مدت زمانی که برای خرید سرویس خواب دخترانه اقدام می کنید، باید به سن فرزندتان و نیازهای او توجه داشته باشید. به عنوان مثال اگر کودک شما هنوز در سنین پیش از مدرسه است، می توانید سرویس تخت خواب با سه قطعه تخت، کمد و میز آینه بخرید. اما چنانچه فرزند شما به مدرسه وارد شده، علاوه بر موارد ذکر شده به میز تحریر هم نیاز دارد.

البته این را به خاطر داشته باشید که می توانید تنها اجزای مورد نیازتان را از میان تکه های سرویس خواب کودک دخترانه انتخاب کنید. معمولا کمد و تخت خواب مهم ترین بخش های تشکیل دهنده اتاق خواب هستند. در ضمن اگر طرح خاصی از سرویس خواب را به صورت آنلاین یا در فروشگاهها مشاهده کرده اید که نظرتان را جلب کرده، می توانید آن را سفارش دهید.

قیمت سرویس خواب تک نفره دخترانه
قیمت سرویس خواب تک نفره دخترانه

 

سفارش سرویس خواب فوکا چوب

فوکا چوب با ۱۰ سال سابقه تولید محصولات چوبی، با به کارگیری طراحان حرفه ای و خوش ذوق و با تجهیزات و دستگاه های مدرن و بکارگیری دانش و تکنولوژی روز، حالا تبدیل به برندی مشهور شده است. در کارگاه های بزرگ فوکا چوب، در حال حاضر بیش از ۴۰۰ مدل محصول مختلف تولید می شود که بخش عمده ای از آنها مربوط به سرویس خواب کودک است. در این تولیدی بزرگ تمامی محصولات پس از فرآیند تولید، توسط کارشناسان بررسی شده و سپس بارکد گذاری می شوند. بنابراین هیچ محصولی با ایراد یا مشکل در نصب قطعات جانبی اجازه خروج پیدا نمی کند. در مرحله نهایی محصولات به شکل خاصی بسته بندی شده و برای مشتریان ارسال می شوند.

یکی از دغدغه های بزرگ خانواده ها در خرید سرویس خواب دخترانه این است که تخت خواب ها پس از دو سه سال دیگر برای فرزندشان قابلیت استفاده ندارد، چرا که فرزند وارد فاز جدیدی از دوران رشد خود می شود و به ابعاد بزرگ تری از تخت خواب نیاز پیدا می کند.

قیمت سرویس خواب جوان دخترانه
قیمت سرویس خواب جوان دخترانه

 

خرید سرویس خواب دخترانه از برند خوب

محصولات برند فوکا چوب ویژگیهای منحصر به فردی دارند که یکی از آنها تولید تخت های دو منظوره کودک و نوجوان و تولید تخت های چهار منظوره کودک و نوجوان است. یکی از خصوصیات فوق العاده این برند، تولید محصولات چوبی با طرح های اختصاصی کودکان و نوجوانان است. با خرید سرویس خواب دخترانه از این برند می توانید محصولی را انتخاب کنید که برای سن کنونی کودکتان مناسب باشد. در ضمن به دلیل ابعاد استاندارد نوجوان، می توان تا زمان نوجوانی هم از این سرویس استفاده کرد.

جالب است بدانید در میان محصولات تولیدی این شرکت، مدلهایی وجود دارند که حالت کلبه مانند پیدا می کنند، یا اینکه به دلیل قرار گیری تخت خواب در بالای میز تحریر، حالت دو طبقه و کمجا دارند. بنابراین علاوه بر اینکه فضای کمتری اشغال می کنند، کودکان از بازی و استراحت در فضای رویایی آن بسیار لذت می برند.

همانطور که می دانید کودکان در سنین ۳ تا ۱۰ سال به تمام وسایل اتاق خواب به چشم ابزارهای بازی نگاه می کنند. بنابراین خیلی مهم است که ارتباط خوبی با وسایل اتاق خواب برقرار کنند. دختر بچه ها گاهی ساعت ها در طول شبانه روز در تخت خواب مشغول عروسک بازی هستند و این مکان را جایگاه امنی برای بازی می بینند.

با این توصیف خرید سرویس خواب دخترانه مطابق علایق و روحیات کودک، در روند رشدشان بسیار تاثیرگذار است.

خرید سرویس خواب دخترانه از برند خوب
خرید سرویس خواب دخترانه از برند خوب

 

چرا دقت در خرید سرویس خواب دخترانه اهمیت دارد؟

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، دکوراسیون اتاق خواب کودک یکی از تاثیرگذارترین محیط های رشد عاطفی کودک است. کودکان به واسطه آنچه در اطرافشان مشاهده می کنند و آرامش بصری که در آن قرار می گیرند، تکامل روحی پیدا می کنند. پس خیلی طبیعی و معقولانه است که باید برای خرید این عنصر زیبایی بصری که نشاط دهنده اتاق کودک و باعث آرامش اوست، حساسیت به خرج دهیم.

یکی از نکاتی که باید در مراحل خرید سرویس خواب دخترانه به آن توجه ویژه داشته باشید، این است که بدنه تخت خواب کاملا ایمن و استاندارد باشد و کودک یا نوجوان برای بالا و پایین رفتن از آن دچار مشکل نشود.

در بعضی تولیدات بی کیفیت و سطح پایین بازار، تخت خوابها ظاهر خشک و زمختی دارند و طراحی نرده ها و حفاظ ها به گونه ای است که هر لحظه امکان دارد به کودک آسیب بزند. قطعه های اضافی و بیرون زدگیها و نوک تیزی نرده ها یا حفاظ هایی که در جای نامناسب تعبیه شده اند، مثال هایی از این طراحی های نادرست است.

حالا راهکار چیست؟ شاید در مدتی که برای خرید سرویس خواب دخترانه با قیمت مناسب از فروشگاهها پرس و جو می کنید، با مواردی روبرو شوید که قیمت سرویس خواب دخترانه یک نفره خیلی مناسب و حتی ارزان باشد. اما این را در نظر داشته باشید که آیا چنین تختی با این قیمت، استانداردهای لازم برای استفاده کودکان را دارد. اینکه قیمت سرویس خواب یک نفره دخترانه مناسب باشد، خیلی مزیت بزرگی است اما تنها در صورتی برتری دارد که محصولی دریافتی، کیفیت لازم را داشته باشد و مشکلی برای کودک شما ایجاد نکند.

برای خرید سرویس تخت خواب دخترانه چه کنیم؟

در پروسه خرید سرویس خواب دخترانه پیش از اینکه تصمیم قطعی بگیرید، باید در مورد برند محصولات تحقیق کنید. توجه داشته باشید در برندهایی مانند فوکا چوب که بیش از ۱۰ سال سابقه تولید محصولات و سازه های چوبی را دارند، مدتها آزمون و خطا و بررسی محصولات و رفع اشکالات فنی محصول اتفاق افتاده است.

پس این موضوع که هیچ موفقیتی اتفاقی نیست؛ کاملا در این مورد صدق می کند. شما میانبری پیش رو دارید که بدون پذیرش ریسک اشکال در محصول، می توانید بهترین انتخاب را برای خرید تخت و کمد دخترانه داشته باشید. محصولات فوکا چوب به دلیل سیستم سنجش نهایی و سالها تجربه تولید سازه های چوبی، تمام استانداردهای لازم را داراست. بنابراین با اطمینان از کیفیت و مرغوبیت کالا می توانید گزینه مناسب در میان طرح های مختلف را انتخاب کنید.

سرویس خواب نوزادی دخترانه

خرید سرویس خواب دخترانه در رده نوزادی اهمیت زیادی دارد، چرا که در این سنین استاندارد و ایمن بودن تخت خواب در راحتی نوزاد موثر است.  در هنگام خرید این نوع تخت خوابها در نظر داشته باشید که عمق تخت با احتساب نرده ها خیلی زیاد نباشد، تا جابجایی نوزاد توسط والدین با مشکل مواجه نشود. خوشخواب تخت باید از جنس عالی و بدون مواد حساسیت زا باشد و حالت انعطاف پذیری استانداردی داشته باشد.

سرویس خواب نوزادی دخترانه
سرویس خواب نوزادی دخترانه

 

به عبارتی خیلی سفت یا خیلی نرم نباشد تا نوزادی که ساعت های طولانی در شبانه روز خواب است، در آن احساس راحتی داشته باشد. خرید سرویس خواب دخترانه نوزاد اصلی ترین بخش در خریدهای سیسمونی است. تخت نوزاد در نمونه های جدید معمولا همراه با باکس تعویض ارائه می شود. کمد لباس و ویترین اسباب بازی هم از اجزای جدایی ناپذیر سیسمونی است. تخت خواب های دو منظوره نوزاد و نوجوان همراه با باکس تعویض نوزادی که قابل جدا کردن است، انتخابی مناسب و ایده آل برای آینده فرزندتان است.

خرید سرویس خواب یک نفره دخترانه

در طراحی های مدرن تخت و کمد جوان دخترانه در خیلی از نمونه ها از رنگ سفید استفاده شده است. این طراحی دو دلیل عمده دارد که یکی امکان ست کردن سرویس با هر نوع دکوراسیون و اجزای اتاق خواب است. دلیل دوم به اثر آرامبخشی که رنگ سفید بر روحیه افراد دارد بر می گردد. ضمن اینکه رنگ سفید همیشه یاد آور طراحی و دکوراسیون مدرن است.

با پیشرفته شدن زندگی های امروزی و گسترش آپارتمان نشینی، فضای خانه های امروزی متراژ کمتری دارد. بنابراین خانواده ها معمولا سعی می کنند وسایل رفاهی خانه را در ابعاد متوسط و جمع و جور انتخاب کنند. این قضیه در مورد خرید سرویس خواب دخترانه هم صدق می کند. والدین معمولا به دنبال سرویس های تخت خوابی هستند که فضای کمتری اشغال کند و در مقابل بیشترین امکانات و قابلیت ها را داشته باشد.

سرویس خواب دو طبقه دخترانه یک از راهکارهای هنرمندانه برای رفع مشکل کمبود جا است. این مدل از تخت خواب هم می تواند دو نفره باشد و هم تک نفره. در مدلهای تک نفره معمولا تخت خواب در طبقه بالا قرار می گیرد و بخش پایینی تخت روی زمین، با کمد وسایل یا میز تحریر پر شده است.

در این طراحی ها تمام بخش ها و قطعات با پیچ و مهره به هم اتصال داشته و ثابت هستند. بنابراین نگرانی از بابت جابجا شدن تخت و لغزش آن وجود ندارد. مزیت بزرگ این سبک از تخت خوابهای کمجا این است که معمولا انواع دو منظوره کودک و نوجوان دارد و تا چند سال مهمان اتاق های فرزندان خواهد بود. این مدلها که این روزها با طراحی های مختلف روانه بازار می شود با استقبال زیادی روبرو شده است.

خرید سرویس خواب دخترانه از کجا؟

با توجه به مطالبی که در طول نوشتار در خصوص خرید سرویس خواب دخترانه به آن پرداختیم، احتمالا تاکنون به آگاهی های کلی در مورد اهمیت انتخاب درست رسیده اید. حالا می توانید با دید بازتری برای کالای مورد نظرتان جستجو کنید. تیم حرفه ای و متخصص حاضر در فوکا چوب می توانند به شما در خصوص بهترین گزینه خرید سرویس خواب دخترانه مشاروه بدهند و محصولی مطابق خواسته های شما و نیاز فرزندتان در اختیارتان قرار دهند. بر اساس شعار مجموعه فوکا چوب “اتاق من، جهان من است” سعی شده تا ایده آل ترین طراحی ها و باکیفیت ترین متریال در نهایت به تخت خوابی ایمن، استاندارد و آرامبخش برای اتاق خواب کودک دلبندتان تبدیل شود.

 برای خرید سرویس خواب دخترانه دقت کنید؛ سرویس های خواب کودک و نوجوان در برند فوکا چوب، نه تنها کالای خواب، بلکه وسایل فضاسازی اتاق کودک محسوب می شوند. این سرویس ها به گونه ای طراحی شده اند که کودکان را برای بازی های شاد و تخیلی شان سر ذوق می آورند. از سوی دیگر دکوراسیون داخلی اتاق نیاز به عناصر تزئینی اضافی ندارد. این سبک از سرویس خواب کودک به خصوص برای خانواده هایی که بیش از یک فرزند دارند، بسیار مناسب و فرح بخش است.

تخت و کمد نوزاد
مطالب مرتبط:

با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

عضویت در خبرنامه

Fill out this field
Fill out this field

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed